torsdag 26. mars 2009

Mine filmvaner:)

Mine filmvaner er ikke noen spesielle i forhold til andre gutter på min alder tror jeg. De filmene jeg liker best er action og humor, men en skrekk film i ny og ne er også nødvendig. Jeg ser helt normalt mye på film vil jeg si. Jeg drar ikke så ofte på kino, men jeg leier ofte filmer og laster ned filmer. Jeg er også fan av gamle ”klassikere”, som er kjent for de aller fleste. Hvis filmen er skikkelig bra drar jeg for å se den på kino, men noen ganger venter jeg også på at det kommer ut på DVD. Jeg ser jo også mye på film på tv. Hvis det går en bra film på tv så prøver jeg å få den med meg. Jeg laster jo også ned en del filmer. Det er gratis, og der har du tilgang på nesten alle filmene som finnes. En av mine favorittfilmer må være Return of the dark knight, altså den nye Batman filmen. Den er utrolig spennende, men den er også rett og slett utrolig kul og gjennomført. Spesielt er det jo Heath Ledger som ”The Joker” som er min favoritt i filmen, og det er synd at han er død. En av mine andre favorittfilmer om dagen er Menn som hater kvinner, som er basert på boken av Stieg Larsson. Boka er utrolig spennende, og filmen var minst like bra som boka, om ikke bedre. Nesten alt jeg hadde forestilt meg om hvordan de forskjellige stedene i filmen hadde sett ut var skremmende likt filmen. Det er definitivt en film jeg skal se flere ganger!

Takk for at dere leste☺

- Magnus

Jeg legger ved trailerne til disse filmene, og de er ANBEFALT å se!



Ingen kommentarer: